آ

  • آینده پژوهی آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

ا

  • اثربخشی مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • اثربخشی تبلیغات ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • ایران مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • ارزش ادراک شده تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]

  • ارزش ویژه ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

  • ارزش ویژه برند تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]

  • ارزش ویژه برند اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

  • استادیوم آزادی تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

  • استانداردسازی ابزار تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]

  • استان گیلان تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • استراتژی توسعه آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

  • استعدادیابی بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • استقلال تهران بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]

  • اعتباریابی ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • اعتماد تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • اقتصاد سایه‌ای شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • اکوتوریسم طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • اکو توریسم امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • اولویت‏بندی شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

  • اولویت‌بندی شاخص‌ها بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

  • بازاریابی تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

  • بازاریابی ارتباطی بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]

  • بازاریابی ارتباطی تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]

  • بازاریابی الکترونیکی بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

  • بازاریابی حسی تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]

  • بازاریابی رابطه‌مند تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]

  • بازا‌ریابی رابطه‌مند طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • بازاریابی کارآفرینانه آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • بازی‌های المپیک مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • باشگاه ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

  • باشگاه حرفه‌ای طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

  • باشگاه‌های فوتبال طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

  • برنامه‏ریزی‌ استراتژیک تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

  • برند طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

  • برند تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • برند ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

  • برند مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • برند انسانی مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • برندسازی داخلی تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]

  • برند ورزشی تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]

پ

  • پنهان‌سازی شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • پوشاک ورزشی تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

ت

  • تبلیغات ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • تبلیغات از طریق ورزش ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • تبلیغات اینترنتی اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

  • تجاری سازی تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • تجانس ورزشکار و محصول ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • تحقیقات مدیریت ورزشی تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • تحلیل روندها آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

  • تحلیل عاملی تاییدی ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • تداعی برند اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

  • تدوین الگو تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • تربیت بدنی تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]

  • تفکر راهبردی تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • تماشاگران تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

  • تمایل رفتاری طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • توسعۀ منطقه‌ای تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • توسعۀ ورزش تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

ج

  • جاذبه‌های ساحلی طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

چ

  • چابکی سازمانی تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

ح

  • حامیان‌مالی طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • حسین رضازاده مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • حفظ مشتری تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]

  • حلیل سوات آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

خ

  • خبرگان ورزشی تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • خدمات آموزشی مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

  • خدمات پژوهشی مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

  • خرید اینترنتی تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

د

  • درآمدزایی طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

  • دلفی آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

ر

  • راهبردهای آموزشی و تحقیقاتی تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • رتبه بندی کشورها مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • رضایت تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • رفتار خرید تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • رفتار مصرف‌کننده تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]

  • رفتینگ امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • روابط بین‏‌الملل تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

  • رودخانه سیروان امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • روش داده‌های تابلوئی و جفت قیمتی بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

ز

  • زنان شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

س

  • سازمان‌های ورزشی تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • سازمان‌های ورزشی تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]

  • سازمان ورزش شهرداری تهران شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

  • سبک‌های تصمیم‌گیری خرید رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]

  • سطوح مدیریتی شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

  • سهولت استفاده تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • سوات تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

ش

  • شبکه سازی تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

  • شفافیت مالیاتی شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

ص

  • صحه‌گذاری ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • صحه‌گذاری ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • صنعت ورزش بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

ع

  • عامل سازمانی تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

  • عامل میان فردی تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

  • علی دایی ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • علی دایی مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • علل فساد تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • علوم ورزشی تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]

  • عملکرد آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • عوامل بیرونی آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

  • عوامل درونی آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

  • عوامل دولتی و قانونی بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • عوامل فرهنگی بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • عوامل فناوری بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

ف

  • فدراسیون کشتی تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

  • فدراسیون ورزشی تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • فرار مالیاتی بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • فرهنگ پرداخت مالیات شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • فساد سازمانی تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]

  • فوتبال بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • فوتبال طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

  • فوتبال ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

  • فوتبال قهرمانی شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

  • فوتبال گیلان آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

ک

  • کارآیی المپیک مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • کارآفرینی استراتژیک شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]

  • کارکنان تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]

  • کالا‌های وارداتی بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

  • کالاهای ورزشی رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]

  • کتاب روش تحقیق تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]

  • کتاب ورزشی تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]

  • کرسی بین‏المللی تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

  • کسب و کارهای ورزشی شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]

  • کشتی چوخه تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

  • کیفیت ادراک‌شده اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

  • کیفیت ارتباط طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • کیفیت خدمات مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

  • کیفیت خدمات تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

گ

  • گرایش به بازار آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • گراندد تئوری شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]

  • گردشگری بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]

  • گردشگری الکترونیک ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]

  • گردشگری ورزشی امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • گردشگری ورزشی بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]

  • گردشگری ورزشی ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]

ل

  • لذت‏مندی تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • لیگ برتر طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

  • لیگ برتر طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

  • لیگ برتر فوتبال شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]

  • لیگ برتر فوتبال ایران تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]

  • لیگ برتر فوتبال ایران بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]

م

  • ماهیت باشگاه ورزشی آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • مجموعه ورزشی تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]

  • مدال مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • مدیران تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • مدیران باشگاه‏های ورزشی آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • مدیریت ارتباط با مشتری تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]

  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

  • مدیریت دانش مشتری تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]

  • مدیریت هواداران تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]

  • مدیریت ورزشی آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

  • مدرسانAFC بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • مدل AHP شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]

  • مدل سِروکوال مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

  • مدل کانو شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]

  • مدل معادلات ساختاری تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • مشتری ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

  • مشکلات مدیریتی بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]

  • مشهور ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • مصرف ورزشی ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • معادلات ساختاری ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • مناظر و استراتژی‏ها شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

  • موانع توسعه شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

  • موتورهای جستجو بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

ن

  • نابرابری تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • نیازهای بازیکنان شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]

  • نگرش طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

  • نگرش تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • نماینده تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

و

  • وب‌سایت‌ها بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

  • ورزش تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

  • ورزش استان‌ها تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • ورزش بومی و سنتی طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • ورزش‌حرفه‌ای شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • ورزش قهرمانی تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • ورزشکار ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • ورزشکاران تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

  • ورزشکاران و مربیان حرفه­ای بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • ویژگی های دموگرافیک رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]

  • ویژگی‌های شخصیتی تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • وفاداری طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • وفاداری تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]

  • وفاداری به برند اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

ه

  • همگرایی بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

  • هواداران تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]

  • هویت اجتماعی طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]